יום שבת, 25 בספטמבר 2010

עוגת פירורים ופירות יער






מצרכים:


200 גרם חמאה


חבילה קטנה של קמח תופח


כוס סוכר חום - דמררה


קופסת שימורים של רסק תפוחים ממותק


פטל קפוא (בסופר ניתן לקנות פירות יער קפואים אני בחרתי פטל אפשר גם תערובת מיקס עם אוכמניות וכדומה)








אופן הכנה:


1. להמיס מעט את החמאה במיקרו, ללוש עם הקמח התופח וכוס הסוכר החום עד שמתקבל בצק הופכים לכדור.


חותכים חצי


2. לוקחים מחצית מהבצק ומניחים במקרר


3. בינתיים לוקחים תבנית עגולה מתפרקת אני השתמשתי ב 24 כי זה מה שהיה לי זמין אפשר ב 26.


על התחתית לרפד /לרדד עם הידיים את הבצק שהשארנו בחוץ.


4. לקחת את קופסאת השימורים של רסק התפוחים ולשפוך מעל הבצק. (מאחר והשתמשתי בתבנית 24 השתמשתי ב3/4 קופסא).


5. להוציא את חבילת פירות היער- הפטל הקפוא ולפזר מעל השכבה של הרסק, לא חובה למלא, אני אישית מעדיפה יותר ולכן ציפיתי בנדיבות את הרסק מלמעלה בפטל. את הפרי שנשאר החזרתי למקפיא. לפעם הבאה... השתמשתי בכמחצית.


6. לקחת את הבצק שהמתין במקרר אפשר לתת לו עוד 5 דקות לנוח במקרר, להוציא ולגרר בפומפיה שכבת פירורים שתכסה את הפרי.


7. להכניס לתנור מחומם 180 מעלות כ 45 דקות עד שמזהיב למעלה והעוגה לא רוטטת.




להוציא כשמצטננת/מתקררת להכניס למקרר, אני הכנסתי למקרר עד לשימוש


יש המעדיפים להוציא ולהגיש בטמפרטורת החדר, אני אהבתי את העוגה גם קרה.


תודה לרותי על המתכון הנפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג